ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Υπαναχώρηση-επιστροφή

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αποδεδειγμένα την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Στη περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά αποδεδειγμένα σε λάθος της εταιρίας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρία ACS Courier ………………………………………………………………………………………………..
     Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε ρητή υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» (πατήστε εδώ) που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.newmatic.gr  Υποχρεούστε, συνακόλουθα, να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Τα προϊόντα επιστρέφονται στην έδρα της εταιρείας με επιλογή από τον καταναλωτή του τρόπου επιστροφής τους, ήτοι με αυτοπρόσωπη παράδοση ή με παράδοση από τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο είτε με αποστολή με εταιρεία courier της επιλογής του, στη διεύθυνση της εταιρείας www.newmatic.gr  Δεν είναι αποδεκτός κανένας άλλος τρόπος επιστροφής καθώς έτσι μόνο δίνεται η δυνατότητα ελέγχου του υπό επιστροφή προϊόντος, παρουσία του πελάτη ή του υπαλλήλου του courier. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός οκτώ (08) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η NEW MATIC Α.Ε. δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέο courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας, με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρίας, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.

Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω, όπου η εταιρία δικαιούται αποζημίωση για μείωσης της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.
Το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορά σε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

 Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Προτεραιότητά μας είναι η υψηλή ποιότητα των προϊόντων που διατίθενται μέσα από το Δικτυακό Τόπο και η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας.

Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, η εταιρία ευθύνεται κατά τις διατάξεις των άρθρων 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Eάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρεία μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@newmatic.gr v ή στο τηλέφωνο 2310475406 για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, μετά από την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ανωτέρα βία – έλλειψη προϊόντος – μη παραλαβή προϊόντος -εξωδικαστική δευθέτηση.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η NEW MATIC Α.Ε. δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του www.newmatic.gr Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, και την Απόφαση 31619 ΦΕΚ 969/22.3.2017 (άρθρο 8) προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο, απευθυνόμενος στο παρατιθέμενο link:      https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show (εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς), ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart